jún
18

Liba Skype Mazsolák

| Szerző: bandera | 11:29 am

Változatok Spacecake-re:

- Amikor a Görccsel a szpészkukitól a fürdőszoba padlóján fetrengve röhögtünk...

- Micsodától? 

- Te is szpészPukit hallottál?

- Nem puki, cookie!

- Magyarul kuki.

- Süti.

Görcs alias viccmesélő világbajnok

A: - (zajongás, röhögcsélés közepette) Na ugye, ilyenkor milyen jól jönne Frappáns Feri bácsi, tudnánk mit kell mondani.

Bimbi:  - Kicsoda? Ja igenigen. Van is az a vicc a Fantasztikus Pista bácsiról, ugye, Görcs?

(szpészkukit megszégyenítő ováció)

Görcs: - Igen, el akartam mesélni a Cssz-féle viccet. Csak elfelejtettem, hogy mit kérdez a bohóc... Tehát elkezdtem mesélni, hogy a cirkuszban mond valamit a bohóc Pistikének, amitől nagyon mérges lesz... (itt fulladtunk csukladozó kacagásba)

A: - Inkább ne menj sztendáppolni, Görcs...

Lazíts, Maja

Bimbi: - Igen, Maja, nem kell mindig annyira előre gondolkozni, és kuporgatni a pénzt! Neked lenne a legnagyobb szükséged egy tengerparti nyaralásra, komolyan mondom, hogy teljesen kicserélődnél, 180 fokos fordulatot venne az életed, a hangulatod.

A: - Sőt, ha mázlid van, 360 fokost!

Bimbi és a nyelvi nehézségek

B: - És például el is határoztam múlt... izé, mi az a hogy hívják az évfordulót? ... Szilveszter, ez az! Igen, szilveszterkor határoztam el... (interrupció, versenygúnyolódás minden oldalról) Na most nem jutott eszembe, na, először Szeptembert akartam mondani, de rá kellett jönnöm, hogy az egy hónap.

A bejegyzés trackback címe:

https://theplusmark.blog.hu/api/trackback/id/tr1002091139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása