feb
1

Voltam tegnap jógázni pasimmal, de itt egyáltalán nem volt olyan bikram (ti. a bikramjóga az forróságban végzett jóga, ahogy a nevében is benne van, haha) a teremben, csak olyan kellemesen bikramolták be egy konvektorral, így hát el is nevezték hatha jógának, melynek benne van a nevében is, hogy mérsékelten izzasztó.
Mindenesetre nagyon szuper volt, meglepődtem, hogy tetszett az egész, lehet azért is, mert bensőséges volt a hangulat, csak ketten voltunk meg a izé jógaedző vagy mi. Rájöttem néhány gyengeségemre, a merevségemen felül is - mármint hogy a hátam meg a lábam pl marhára merev, nagy nehézségeket tud okozni pl a nyújtott lábbal terpeszülés.

Ezen kívül arra is rá kellett döbbennem, hogy nem tudok megfelelően relaxálni, ha a pasim horkol mellettem. Hát nem a cukiság netovábbja, hogy belealszik a levezető relaxációba? Az én lazulásomnak persze azonnal lőttek, ahogy meghallottam a hangos "szuszogást", és iszonyú kínban voltam, hogy felkeltsem-e, vagy röhögjek. Mindenesetre marha nehéz volt tartani magam, hogy legalább kívülről úgy látszódjon, hogy ki vagyok kapcsolva. Aztán ahogy ahhoz a részhez értünk, hogy na akkor kezdjünk el visszatérni alfából (én már rég az omegában voltam akkorra, szerintem még a gammáig sem jutottam el amúgy se), akkor nem bírtam tovább, és odaböktem, hogy abbahagyja a hortyi-koncertet. Persze a jóginő rögtön rámszólt, hogy hé nehogymá felébreszd! De akkor már késő volt. Utána megkaptam a jóginőtől, hogy nekem amúgyis ki kellett volna kapcsolnom minden zajt meg zavaró tényezőt, nem azt beszéltük meg, hmm??! Én meg mondok neki, hogy hát az nekem még nagyon messze van, h mindent ki tudjak zárni. Meg amúgyis még jóhogy csak ketten voltunk, milyen gáz lett volna ha a hortyogás miatt a többi alfázó se tud koncentrálni arra, hogy a szemgolyója lágyan süppedjen bele a szemüregébe!! Meg hogy a ráncai lefolyjanak a padlóra a nagy lazaságban. Fül pedig jól kinevetett engem még otthon is, hogy én miért nem a saját lelki békémet figyelgetem az ő horkolása helyett, és most ugyebár megkapta a megerősítést is, hogy ő aztán tud relaxálni. Állítása szerint a horkolásától függetlenül ő végig hallotta amit a nőci beszélt. A nő amúgy megnyugtatott annyiban, hogy ez egyáltalán nem egyedi eset, van, hogy versenyt horkolnak a jógázók az óra végén, de aztán csodák csodája mindig visszatérnek időben az élők közé (azért hallott olyanról is, hogy az egyik ilyen mélyalvót másfél óráig kellett felmagyarázni az álmából...)

A bejegyzés trackback címe:

https://theplusmark.blog.hu/api/trackback/id/tr114043190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása