dec
7

Reggel kocsiban

| Szerző: bandera | 11:01 am

- Van otthon még ebédre krumplipüré. A kis edényben van még párolt zöldség hozzá?

- Nem tudom, én biztos nem tettem vissza üresen.

- Akkor van még benne. A mélyhűtőből kivettem a maradék zöldségeket, hogy legyen a többi mirelit cuccnak hely. Szóval azt is meg lehet párolni. Csak vízbe kell tenni. Egyébként mivel felolvadt már valószínűleg, ezért úgyis meg kell csinálni ma vagy holnap. Nagyon egyszerű elkészíteni, csak feltesz egy kis vizet főni, aztán zutty bele a zöldséget, meg egy kis sót, aztán addig főzni, amíg meg nem puhul. Ja és fűszert is szoktam beletenni, oregánó, petrezselyem, bármi amit talál otthon. Ennyi az egész, aztán már eheti is. Képes lesz rá?

- Nem leszek ma otthon egész nap.

- Hogy mi??!! Akkor miért hagyta, hogy ennyit jártassam a szám?

- Gondoltam jó lesz rádió helyett is...

A bejegyzés trackback címe:

https://theplusmark.blog.hu/api/trackback/id/tr183445092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása