máj
18

Az én évem

| Szerző: bandera | 9:57 am

Férjhez adtuk Ribbont, a legszebb menyasszonyt, egyik csúcspontja volt az évnek, amiről elhatároztam, hogy fantasztikusan jó lesz. Megüzentem a fentieknek, hogy idén rengeteg olyat fogok csinálni, amiben örömömet lelem. Vegyék tudomásul, de még jobb, ha segítenek benne. Megérdemeljük a tavalyi év után.

Itt összegzem az eddigi jókat:

- 3 napos bandázós mátrai újévköszöntéssel nem is indulhatott volna jobban az év

- januárban 10 000 napos lettem, de ezt csak én tudom, csendben megemlékszem róla utólag.

- februárban Dublinba kirándultunk barátnő-látogatóba, hiányzott az angolszász környezet, lubickoltam benne 4 napon át - és már februárban láthattam a tengert!

- nem sokkal ezután megvettem a kis fekete Corsámat, az első autómat, mostanra szereztem annyi gyakorlatot, hogy legalább nincs gyomordrukk bennem, mikor vezetek - szeretem a kiskocsit

- márciustól Gil Grissom kutyaiskolába járt, engedelmességet, szocializációt (csajozást) tanult, amit majdnem annyira élvezett, mint a gazdái. Áprilisban le is vizsgázott dobogós helyen.

- az idei egyetlen (most írásba is adtam, nagyobb pedig ne legyen) mikrokonfliktus a párommal a névnapomhoz kötődik, azt hittem nem gondolt rám. Majd sorra kerültek elő az apró meglepetések, amelyekkel jó előre készült, én pedig nagyon szégyelltem magam a feltételezésem miatt.

- Ribbon lánybúcsújának előkészületei, és maga a lánybúcsú - végre nagyon régóta először láthattam őt felhőtlenül szórakozni, táncolni, énekelni, és nem volt olyan, amit ne vállalt volna be.

- vidéki borkóstolás barátnéval és a kollegákkal - egyszerűen mindent szeretek mostanában, amiben szerepel a vidéki szó, és borkóstolásra is régóta vágytam

- 5 év óta először végre vízitúráztam! A Bodrog-ártéren, az ország egyik legszebb evezős szakaszán, feltöltődtem csenddel és nyugalommal, vízzel és boldogsággal. Még a vadkemping hozadékai (bokorvécé, ásványvizes arc- és fogmosás, szúnyoginvázió) sem vettek el az élményből.

- Ribbon és Lóbelt esküvője szülővárosomban, örök élmény.

És a további tervek:

- május végén 10 éves osztálytalálkozó a valaha volt legjobb osztállyal, szívfacsaró nosztalgiázás a suliban

- 2 nap Balaton Sound, és még 2 nap balatonozás = mininyaralás július elején

- ha minden jól alakul, Dalmácia és tenger újra

- július végén Szúporta esküvője

- sok fürdés, sok kirándulás a Gombóckutyával, Velencei-tó, Balaton, nyugalomban és szerelemben, mint eddig.

Éjmen.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://theplusmark.blog.hu/api/trackback/id/tr632012145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása