jún
11

Hívom Fült délelőtt 10-kor:

- Hagytam magának ebédet, ott van a hűtőben egy dobozban, hétfőről maradt, fel se bontottam, azt ma már meg kellene enni!

12-kor:

- Na megette az ebédet?

- Hát meg, de picim, ez nem volt valami finom...

- ... öö azt tudja ugye, hogy két doboz volt a hűtőben? 

- Milyen két doboz? Csak egy volt!!

- Van egy bontatlan kajaszállítós doboz, és egy fehér doboz.

- Igen, a fehéret megtaláltam, de a másikat nem.

- A fehérben kutyakaja volt!!

- És ezt honnan kellett volna tudnom??! - itt már fulladozunk a röhögéstől.

- Mondjuk onnan, hogy a hétfői csülöknek a mócsingos zsíros része volt benne, meg 3-4 krumplidarab kis szósszal, meg egy darab rántott párizsi, és KENYÉRDARABOK!! 

- Hát úgy voltam vele, hogy maga pontosan tudja, mit szeretek (húsból kizárólag csirkemell filét - a szerk. megj.), biztos finom, ha maga készítette elő nekem...

- De a KENYÉRDARABOK sem tűntek fel???

- Hát megettem azt is... húúú de az a mócsing, az nagyon rossz volt!!

- Szegény Grizzli elől feléli a finom zsíros falatokat - a pestós csirkés spagettit remélem nem lesz arca megenni ezek után! :-D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://theplusmark.blog.hu/api/trackback/id/tr222073849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása